lördag 26 september 2009

Utmanad!

Blev utmanad av Äppel Päppel att avslöja 10 sanningar om mig själv. Tycker det var en kul grej men hakade upp mig på att jag skulle skicka utmaningen vidare till 10 st andra så nu har jag bestämt mig för att anta utmaningen men inte skicka den vidare eftersom många av de bloggar jag läser redan har fått den:) Kul att läsa om er som antagit utmaningen!

1. Jag bor i lilla Boden av födsel och ohejdad vana som jag brukar säga. Jag kommer nog sannolikt att förbli staden trogen!
2. Jag jobbar på bank-men har inte gjort det på drygt två år nu och oroar mig lite för hur det ska gå att börja igen?
3. Jag älskar att läsa, gärna kriminalromaner. Just nu läser jag en av Karin Fossum.
4. Jag är inte någon djurvän och tycker det är rätt bra att jag kan skylla på att jag är allergisk, om än bara liiite mot pälsdjur, när barnen så småningom börjar tjata om djur.
5. Sedan jag börjat sy känns det som om det bara det jag vill göra, men den värsta iver kanske går över snart?
6. Jag skulle ha svårt att klara mig utan dator! Vi hade trassel med bredbandet förra veckan en fm och jag kände mig helt avskuren från omvärlden.
7. Jag älskar allt vad godis och chips och andra onyttigheter heter, tur för mig att jag inte har anlag för att gå upp i vikt:)
8. Jag har inte tränat på ca 8 år!!! Undrar när jag ska komma igång igen?
9. Jag är otroligt lat på att cykla och tar alltid bilen till jobbet även fast det bara är ca 2,5-3 km dit och det kanske inte ens går snabbare med bilen. Tur att jag kan skylla på att jag har barn att hämta på dagis och fritids:)
10. Jag trivs bäst hemma och ordspråket " Borta bra men hemma bäst" passar utmärkt på mig. Jag gillar dock att resa men då vill jag ha familjen med mig.

Ha en trevlig helg allihop!

4 kommentarer:

  1. Spännande att läsa om dig! Måste nog ta tag i min utmaning..

    SvaraRadera
  2. Jag använder riktigt tät zick-zack, eftersom min gamla maskin inte har satinsöm. Jag väljer den näst bredaste eller den bredaste zick-zacken och ställer ner stygnlängden jättemycket. På min blogg finns en jättebra länk till "Blomma åker vagns" jättefina applikationsguide. Lycka till!

    SvaraRadera
  3. så kul att läsa om dig, vi lik när gäller om djurarna, men tyvärr är jag inte som du en hemma männinska, hoppas på tävlingen, håll tummarna, det vet man aldrig.

    SvaraRadera
  4. bra jobbat med spanska, det blev mer än godkän. hehe, se entiende todo todito todo, no hay problema tiene usted tres billetes, och man får akta sig för du brukar ha tur!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails