onsdag 3 februari 2010

Hjälp! Ett bra body mönster efterlyses!

Idag har jag fått min första beställning av bebis kläder och det ska bli så kul, så kul att sy något mindre plagg! Den lilla damen som ska ha kläderna är ca 4 månader och plaggen som ska sys är i storlek 68. Nu undrar jag om det finns någon vänlig själ där ute som kan tipsa mig om vart jag kan hitta ett bra body mönster i denna storlek? Modellen spelar inte så stor roll men beställaren gillar omlott bodies... Själv är jag nöjd med vilken modell som helst bara jag vet att mönstret funkar bra.

Tack på förhand!

9 kommentarer:

  1. Grattis till din första bebisbeställning. I
    Ottobre 6/2007 finns det ett bra omlottmönster. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. ja i det ottobre finns bra mönster, jag har dock gjort 68 som 62 bred och 68 lång annars blir det stoort!

    SvaraRadera
  3. Jag instämmer med Strömming. Jag har också gjort om mitt mönster :D.

    SvaraRadera
  4. Jag skulle just tipsa om samma tidning! Det är ett bra mönster. Dock lite brett som alla Ottobres modeller.

    SvaraRadera
  5. Hejsan jag har nog ett mönster i 68....skall dubbelkolla. om du vill ha det så hör av dig till mig så kan jag skicka det till dig.

    SvaraRadera
  6. Jag kan kolla mina Ottobre, jag tror jag ett omlottmönster fast du kanske vill ha vanligt?

    SvaraRadera
  7. det jag kan göra för dig är att skicka en body, jag har ju så många som helst, och då kan du slakta det och rita själv, jag ska skicka på helgen melisas klänning. vill du en body i 62 inne i paketet? kram

    SvaraRadera
  8. det jag kan göra för dig är att skicka en body, jag har ju så många som helst, och då kan du slakta det och rita själv, jag ska skicka på helgen melisas klänning. vill du en body i 62 inne i paketet? kram

    SvaraRadera
  9. Ottobre 5 2006 innehåller bra basmönster för just bebiskläder - bodyn där är med kuvertringning i halsen och passformen är normal/smal, dessutom har det numret mönster på babyhjälm och lie andra bra bebisplagg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails