måndag 15 februari 2010

Äntligen!

Den här bilden har ni sett förrut men nu har jag faktiskt äntligen kommit till skott och beställt en overlock från Symaskinswebbshoppen! Efter ett otroligt funderande hit och dit bestämnde jag mig till slut för att köpa en Pfaff Hobbylock 2.0 i födelsedagspresent åt mig själv! Hoppas, hoppas nu bara att jag får den snabbt och att jag blir nöjd med den! Leverans utlovas inom 1-4 dagar så innan veckan är slut hoppas jag att jag får prov köra den. Läääängtar!!!

18 kommentarer:

  1. Så avundsjuk jag blir. Har du haft en overlock innan eller detta är den första? Hoppas du får skoj med din present hursomhelst!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Vad kul för dig! Spännande att få den så snabbt. Varför valde du just den här efter allt velande? Har den några speciella fördelar (är bara nyfiken). Och grattis på födelsedan också!

    SvaraRadera
  3. Och jag är nyfiken på vad den kostade? Jag har fantiserat om en overlock ett tag nu men har lovat mig själv (och sambon) att vänta och se om jag fortfarande är lika intresserad av en längre fram. Jag har en tendens till att byta hobbies lite då och då nämligen.

    SvaraRadera
  4. Då får man gratulera! Du kommer inte att ångra dig!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Ser fram emot att höra vad du tycker om den när du får den -när jag nu själv står i valet och kvalet :)

    SvaraRadera
  6. vad? fan vad glad jag blir för dig, du kommer inte att ångra dig! behöver du hjälp med nåt, i början ör svart att förstå den nya maskinen, bara skriv mejl till mig, kramar!

    SvaraRadera
  7. Åh, vad kul - grattis!! Jag har följt din beslutsvånda och tycker det är så härligt att du kommit till skott!! Jag kan lova dig att du kommer inte att ångra overlock-köpet. Jag älskar min, den gör hela sömnaden roligare och enklare (och snyggare!). Hoppas att leveransen går fort så att du kommer igång snart!

    SvaraRadera
  8. Är också lite nyfiken på vad en sådan overlocksmaskin kostar...? Vill också ha en...

    SvaraRadera
  9. Grattis! Du ska se att du blir toppennöjd. Det ska bli spännande att se alla nya "overlock"-plagg :D.

    SvaraRadera
  10. åh vad roligt, hopaps den kommer snabbt nu då!

    SvaraRadera
  11. Tack Jumel för info om ol på min blogg! Låter som ett bra pris! Fortsätter man att sy mycket blir det säkert anskaffning av ol. Verkar vara många som är nöjda med sina, är det samma märke de har måntro..

    SvaraRadera
  12. Grattis till den nya familjemedlemmen..... Hoppas du blir nöjd med den, en sån maskin klarar man sig nog inte utan när man väl har haft en...

    SvaraRadera
  13. Grattis till maskinen!
    Du undrade över mitt singoallamönster - det har jag inte gjort själv utan det kommer från Stoff & Stil och funkar bra tycker jag:
    http://www.stoffochstil.se/Katalog/Monstre.aspx?group_id=7017

    M.v.h. Katarina

    SvaraRadera
  14. Grattis till beslut och inköp! Hoppas du blir nöjd med den och känner att du valde rätt -det tror jag säkert! Hoppas du får den snart så vi nyfikna får ta del av dina nya fina ol alster! :-) Spännande! Lycka till och hurra!

    Hälsningar Madeleine

    SvaraRadera
  15. Stort grattis och välkommen ännu djupare ner i syträsket :-D

    SvaraRadera
  16. Grattis till maskinvalet, du kommer säkert att bli nöjd. En overlock ångrar man aldrig, man undrar bara varför man inte köpte en tidigare.

    SvaraRadera
  17. Tack för ditt inlägg om mina beställda visitkort. Haha...nä än så länge har jag inte heller sytt nåt till någon annan än de i min familj..Jo två små bodys till några vänner som nyss fått barn. Men det kommer ta tid att göra av med 250 visitkort :-). Kan också tala om att du har inspirerat mig till att spara ihop till en overlockmaskin :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails