lördag 18 april 2015

Till en liten tjej 💗

Syr gör jag men bloggar desto mindre.  Trist för det Ă€r egentligen ganska kul att titta in hĂ€r och se vad jag sytt under Ă„ren. Detta set sydde jag för nĂ„gra veckor sedan i present till barnens kusin som fĂ„tt en liten tjej i januari. T-shirt,  haremsbyxor,  dregglisar och tvĂ„ nappbandet.  Fick god hjĂ€lp av döttrarna med dregglisarna :) Sydde klĂ€derna i storlek 74 sĂ„ har den lilla damen nĂ„got att vĂ€xa i.

                                     
Hittade sÄ mÄnga söta smÄ djur ocksÄ pÄ Pintrest sÄ jag var tvungen att sy en liten rosa elefant ocksÄ.

Mönster och tyg : Mönster frÄn Ottobre, randigt tyg frÄn Stoff och Stil, uggletyg och nappband köpt via Facebook.

Positivt: Sylusten Àr tillbaka och flera nya plagg sydda senaste veckan :)

Negativt: Att jag fick göra om fÄllen pÄ tröjan tre gÄnger innan jag blev nöjd. Ibland Àr CP:n inte kul att ha att göra med :./


3 kommentarer:

  1. Åh vad fint och kul att se ett inlĂ€gg frĂ„n dig! Uuursöt elefant!

    SvaraRadera
  2. SĂ„ fint! Underbar elefant!

    SvaraRadera
  3. What you're saying is completely true. I know that everybody must say the same thing, but I just think that you put it in a way that everyone can understand. I'm sure you'll reach so many people with what you've got to say.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails