tisdag 8 september 2009

Jaaa, jag vann!!!



Igår kom vi hem från en helt underbar 2 veckors semester i Ayia Napa på Cypern. Kändes lite si så där att komma hem till vardagen igen. Inte minst när temperatur skillnaden, trots att det var soligt och fint hemma, var inte mindre än 20 grader. Brrr!!! Desto gladare blev jag iallafall när jag gick in på min blogg och fick se ett meddelande från Alesia som talade om att jag vunnit hennes dvs Made By Mama tävling som avslutats medan jag varit borta! Jag som aldrig brukar vinna något hade turen på min sida och nu har jag detta underbara tygpaket att se fram emot. Tack för den fina vinsten Alesia! Lovar att återkomma med bilder på vad som så småningom blir sytt av tygerna. Nu är det dags att ta tag i vardagen igen. Tjejerna har börjat skola och dagis idag och nästa vecka är den dags för "lill prinsen" att börja sin dagis inskolning. Hoppas att den går så smärtfritt som det gick för syrrorna när de började... Nu är det dags att ta tag i barnens höstgarderober, inser att det är hög tid för det! Speciellt lillasyster verkar vara i behov av många tröjor och byxor, vilken tur att det finns så mycket fina tyger jag vill köpa just nu. Inte lika kul för plånboken tyvärr!:) Återkommer snart med något nytt sytt, känns som att det var ett tag sedan!

5 kommentarer:

  1. Stort grattis och välkommen hem igen! Hoppas ni haft det riktigt härligt! Det går bättre nu på dagis och det är helt OK, men själv har jag inte riktigt vant mig vid att jobba! Men, det går nog fort att komma in i den lunken också! Snaaaaart kommer det ett brev till dig...jag lovar!

    SvaraRadera
  2. Grattis och välkommen hem! Har varit tomt utan dig!

    Hälsar Madeleine

    P.s. Så vill jag berätta att du fått mig att sy en klänning till dottra, bara av inspiration härifrån, dig och dina fina alster

    SvaraRadera
  3. Madeleine! Tack för din snälla kommentar! Så kul att jag lyckats inspirera dig att sy, hoppas du fortsätter, det är ju sååå kul att skapa./Mia

    SvaraRadera
  4. Ville säga att paketet skickades igår, så med tur är den där imorgon, jag är så glad att du vann, så bara vill se vad ska du göra med detta. tbx till livet i sverige, ja, det är hemsk efter semesterna du hade, men skön oxå vara hem igen, önskar lycka till med dagis och allt.

    SvaraRadera
  5. det kan vara skoj om du vinner igen, du står sista på plats igen, så roligt!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails