onsdag 18 november 2009

Mera byteshandel!

Min snälla kompis som brukar hjälpa mig att klippa min 5-åriga dotter ville gärna ha en röd elefant mössa till sin 5-åriga dotter så när jag provade Jofotex nya webb shop passade jag på att beställa hem lite rött elefant tyg. Det är ju bara för sött det tyget! Min kompis var helt inställd på att själv betala för tyget men eftersom hon är så hygglig och klipper lilla M tycker jag hon kan få mössan som tack! Det tar nog betydligt mer tid att klippa en 5-åring än att sy en mössa! Hoppas nu hennes rosa älskande dotter blir nöjd fastän mössan inte är rosa!:)

Mönster och tyg: Mönstret kommer från Made By Me och tyget som sagt från Jofotex.

4 kommentarer:

  1. Åh, vad fin! Det är verkligen fint det där tyget! Man blir glad av det! Särskilt det röda, tycker jag. Här är det sjukstuga igen. Lillan har en eländig hosta! Jobbigt! Särskilt när man inte får sova på nätterna...Hoppas ni har det bra!

    SvaraRadera
  2. Vad fin! Elefanterna är jättesöta så nog lär de gå hem fastän de inte är rosa...

    SvaraRadera
  3. Vad härligt när man kan byta tjänster. Mössan är jättefin!

    SvaraRadera
  4. Supefin mössa! Elefanterna tröttnar man inte på i första taget!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails