söndag 27 november 2011

Sommar minnen...


Sitter vid datorn och tittar på bilder för att göra nästa års kalender och hittar bla dessa mysiga sommar bilder på minsta lilla M. Kommer ihåg att jag hade problem med att bilden aldrig ville visas när jag la ut u-båtströjan här på bloggen så här kommer några livebilder på sonen. Bilderna är tagna i juli när vi var och campade med goda grannar på Rörbäckscamping utanför Råneå. 

Visst ser det underbart ut med sommar, sol, bara ben och armar?! Annat är det ute just nu, dimmigt, grått och tyvärr snöfritt igen:( Nåja, nu är det rätt mysigt iallafall med alla stjärnor och ljus när det är 1:a advent.  Det blir nog en tur på julskyltningen på stan i eftermiddag även fast det inte känns rätt med julskyltning utan snö... Ha en trevlig 1:a advent allihop!

1 kommentar:

  1. Den här färgkombon var superfin! Och jag älskar detta tyg och sörjer att det nu är slut. Kanske att det räcker till en framsida på en tröja till min minsting eller en mössa. Men vita muddar tror jag inte att mina kids skulle låta vara vita särskilt länge, inte ens efter tvätt...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails