onsdag 3 november 2010

Vad jag blir glad!:)

Jag har fått en utmärkelse av en av mina absoluta favorit bloggerskor, Lillofant! Så roligt att få den just av dig som gör så mycket fina kläder och ser till att mitt smycke förråd blir allt mer fullt!:) Tusen tack Helena!

Reglerna för den här awarden är att man ska länka till den som du fick awarden av, länka vidare till dina fem favoriter och motivera varför just dessa är dina favoriter. Nu kommer det svåra, att välja ut fem favorit bloggar och motivera...

Inspiration och skapar glädje blir man fylld av när man besöker så otroligt många sy och pyssel bloggar så det är verkligen inte lätt att väja ut fem men dessa får det bli denna gång:

Made by mama: För alla dina fina kreationer i underbara tyger som inte alla har och ännu mer för alla dina härliga kommentarer och tillrop som alltid gör mig extra glad.

Äppel Päppel: För all inspiration du gav och ger! Som jag sagt tidigare utan dig hade jag aldrig börjat sy och aldrig börjat blogga. Vilken tur att jag hittade din blogg, beställde ett par mössor av dig och lärde känna dig via mail. Tack för allt!

Krimskrams: För att din fina blogg med dina härliga plagg i fina tyger och med underbara applikationer är en ständig källa till inspiration. Hoppas att din sylust infinner sig igen nu när du fått ett nytt fint syrum så att vi får inspireras av ditt skapande!

Näbbgädda: Jag kikar in på din blogg allt oftare numera. Du gör så otroligt fina applikationer!

Johanna Ahlard: För alla snygga mönster som du skapar och som resulterar i alla härliga tyger vi kan skapa av!:) För allt fint du syr i dina fantastiska tyger!

Tusen tack även till alla som besöker min blogg och extra tack till alla er som tar er tid att kommentera! Det är alltid lika kul att läsa det ni skriver och att få veta att ni gillar det jag gör! 

3 kommentarer:

  1. Tack snälla du! JAg ser vem du har skickat till och blir helt hedrat, plus att det behövs inte att säga att du är helt suverän själv, och att jag känner mig dubbelhedrat. Kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. Oj, men TACK snälla du. Vilken ära!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för den fina utmärkelsen! Jag som har varit borta från bloggvärlden i en evighet känns det som blir så glad av att se att jag inte är bortglömd :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails