torsdag 11 mars 2010

Tusen tack!

Vad glad jag blir! Jag har fått en utmärkelse igen:) Denna gång är det CRocoFin som förärat mig denna härliga utmärkelse. Tusen tack! Vad roligt det är att känna att just jag kan ge lite inspiration till andra i sy världen. Det känns som om det inte var allt för länge sedan jag "bara" surfade runt bland alla härliga sy bloggar och fascinerades av allt fint som görs runt om i stugorna. Nu både surfar och syr jag och utan all inspiration jag får av alla er skulle jag aldrig ha kommit så långt som jag gjort med min ny gamla hobby.

Med awarden ingår att jag ska skicka den vidare till 12 andra bloggar som inspirerar mig men eftersom det är många som redan fått den, som jag skulle vilja ge den till, och eftersom ni är så många fler än 12 som inspirerar mig, så väljer jag att inte skicka den vidare till några specifika bloggare denna gång utan vill ge den till alla underbara sybloggare där ute. Tack för att ni finns där och inspirerar och hjälper till med tips, trix, mönster och glada kommentarer och tillrop!

1 kommentar:

  1. Du har fått en till award från mig, för attt du gör så fina saker :-)//Jenny

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails