fredag 29 januari 2010

Några live bilder på födelsedags kläder!



Tänkte bjuda på några livebilder på vår "lilla stora syster" som fyllt 6 år idag! Tack och lov så gillade hon både det rosa setet och nattlinnet även fast de fick hård konkurrens av inte mindre
än tre stycken riktiga "fin" klänningar som hon fick i present av mormor och farbror. Nattlinnet trodde hon för övrigt var en klänning så det är väl ett bra betyg?:)


Nu har vi avklarat "vuxen" kalaset och på söndag väntar barnkalas med discotema. Ska bli spännande att se vilken av fin klänningarna hon väljer att ha på sig då...



Ha en trevlig helg!


16 kommentarer:

  1. Så fin hon blev! Det rosa borde väl vara disco! Tycker jag.

    SvaraRadera
  2. Så roligt med livebilder tycker jag! Hon ser mycket nöjd ut med sina kläder :-)

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Borde väl bli den rosa på discot...:-)

    SvaraRadera
  4. Stort grattis lilla gumman!, forlåt den tante som kunde inte sy den rätta tunika till dig, men den kommer om så smånning om. njut av värje sekund, sex år redan!

    SvaraRadera
  5. Grattis till lilla storasyster! Hurra för dig! Vad snygg du blev i dina födelsedagskläder! Jag håller med dig om att gröna stjärnklänningen är för fin för att bara vara nattlinne! Använd den som klänning du, det hade jag absolut gjort! :-D

    Väntar tålmodigt på rapport om vilken klänning som väljs till discot! Hoppas du får ett bra kalas!

    Hälsningar Madeleine

    SvaraRadera
  6. Gud så söt och fin hon är i sina kläder!

    Ha ett underbart "vuxen"kalas nu!!!

    SvaraRadera
  7. Vad fin och glad hon är i sina fina kläder! Och det har hon all anledning att vara! Snyggt alltihopa på henne! Grattis och hoppas kalaset blir riktigt roligt!

    SvaraRadera
  8. Är det inte en helt underbar känsla man får när man ser hur glada och lyckliga ens barn blir av det man själv sytt till dem?!? Jag tycker det är lika roligt varje gång. Jättefina plagg tycker jag.

    SvaraRadera
  9. Jag kan rekommendera hemsidan jag är ansvarig för på vår barnlogopedmottagning, www.blom.just.nu. Där finns en massa bra träningstips :-)

    SvaraRadera
  10. Fina kläder! Bloggade precis det jag sytt idag av de rödrosa tygerna :)

    SvaraRadera
  11. Vilka underbara kläder, hon ser jättenöjd ut!/Åsa

    SvaraRadera
  12. Hej igen! Så tråkigt att höra om det bruna nattågstyget. Visar det sig att mina kläder i detta tyg också kommer att tappa färg (och det gör de väl, varför skulle mina metrar ha bättre kvalitet) kommer jag också att klaga hos Jofotex. Ju fler vi blir som påpekar sånt desto bättre och desto större chanser till ersättning. Nyproducerade tyger är så himla dyra och då måste man ju kunna utgå ifrån att de behåller sin färg, mer än några tvättar.

    SvaraRadera
  13. Superfina kläder, som sitter helt perfekt på!
    Säger som OttoPippi, borde också tala om för Jofotex att kvalitén var usel på de bruna tågen.
    Ha en bra måndag!!

    SvaraRadera
  14. Fina kläder, och härligt när barnen vill ha på sig kläderna man pysslat fram!!!!

    SvaraRadera
  15. Grattis till nya sexåringen så här lite i efterskott.
    Vilket härligt nattlinne! Och så snyggt det rosaröda setet blev på.

    SvaraRadera
  16. Så fin hon blev! Hur var nattlinne-mönstret? Är inne på att sy ett till min E.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails