söndag 27 juni 2010

Tävlingen avslutad och vinnaren är...



Då är min första tävling avslutad och som ni ser var det till min stora glädje många fler än jag trodde som vill vara med!:) Jag fick hjälp av min äldsta dotter att skriva alla lotter, många blev det:)
Sedan hade jag en given kandidat till dragningen som hade bestämt sig för att sikta djupt ner i lott högen.

Vinnar lotten är hittat och vinnaren är...

Rino!

Stort grattis till vinsten!

Hör av dig till mig så vi kan komma överens om storlek och tyg på t-shirten.


Åter igen kul att så många ville delta!

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll!

6 kommentarer:

  1. Skickar mönstret i morgon så du har det inom några dagar. Kul att göra någon glad!
    Otroligt vad många som ville vara med i din tävlign. Det måste kännas jättekul!

    SvaraRadera
  2. Åh, grattis till min michael jackson!

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnaren och Grattis till dej JuMel! Du har vunnit i min kepsutlottning! Jag har mailat dej, och hoppas du kan svara så fort som möjligt, för imorgon är sista dagen för mej att hinna tillverka och skicka en keps, sen är jag bortrest för ett längre tag!

    SvaraRadera
  4. Å vad roligt:-D
    Tack!!!
    Mina barn är inte bortskämda med hemsytt längre... Jag mejlar!

    (ha ha du är rolig du aleisa!)

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinnaren och ett stort tack till dig för en trevlig tävling.

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails