torsdag 29 september 2011

Äntligen!:)

Så dök mitt efterlängtade hemslisbytes paket upp till slut. Tusen tack Elin för ett jättefint paket. Barnen fick varsitt pannband i lite olika storlek och tyg. Verkar som om alla passar alla och tjejerna har redan använt både det bruna och det röda så det, Elin,  är ett gott betyg! Själv fick jag stickade handledsvärmare i mjuk och skön alpacka ull. Väldigt gosiga i höst rusket. Dessutom innehöll paketet kryddigt Chai the som jag just druckit en värmande kopp av. Kryddiga theer är mina favoriter så det passade bra. Chokladen ska jag säkert snart också mumsa i mig och Toy Story lappen ska få pryda ett par av sonens byxor. Hur visste du att han gillar Toy Story?:) Sedan fick jag det snygga lila klöver tyget från Liandlo, söta små ljus, några storlekslappar 110, ett mönster på en gitarr, fina band och en massa annat fint små pyssel som både jag och barnen gillar. Höll nästa på att glömma det jätte fina kortet! Önskar jag kunde göra sånna fina kort själv...


 Slutligen kan jag konstatera att det var jättekul att vara med i ett hemlisbyte. Det var första gången men definitivt inte sista!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails