söndag 25 augusti 2013

Gamla bilar!






 Sonen behöver ett stort gäng med långärmade tröjor nu när det snart är höst på riktigt. Tyvärr känns det ju inte alls lika roligt att sy långärmat  nu som det känns att sy kortärmad på våren... Nåja, jag har börjat iallafall och  just nu är jag mest tacksam att jag alls  får sy till sonen. Snart är det nog mest köpe kläder som gäller även för hans del men än så länge beställer han tröjor av mig med stor glädje och vill gärna köpa alla tyger jag visar :)

Mönster och tyg: Fotoprint med gamla bilar från Mjuka tyger och ränder från Liandlo. Mönster i storlek 122 från Ottobre.

Positivt: Att vi haft härlig sommar värme hela helgen! :)

Negativt: Att det snart är höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails