måndag 11 april 2011

Vad glad jag blir!:)



Vad glad jag blev i eftermiddags när jag kikade in på bloggen och såg att jag fått en award av ingen mindre än My som har bloggen Retrostuff! Ännu gladare blev jag när jag kikade in på hennes blogg och såg hennes motivering! Tusen tack gulliga My!

Det "enda" man behöver göra när man fått awarden är att välja ut fem inspirerande bloggar att skicka den vidare till, men hur lätt är det?! Inte särskillt skulle jag vilja säga! Jag läser många bloggar och det finns så många jag tycker är riktigt riktigt inspierande. Därför väljer jag att vara "tråkig" denna gång och inte skicka den vidare till några enskilda bloggar utan jag vill ge den till alla fina och inspirerande sybloggar där ute. Tack för att ni finns och inspirerar med allt fint ni skapar, alla tips ni ger och sist men inte minst tack till alla ni som tar er tid att kommentera mina inlägg. Det värmer och ger inspiration vill jag lova!      

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails