söndag 5 maj 2013

Rosa vespor!

Här kommer ännu en tröja till sonen! Ja, ni förstår ju att hans garderob börjar bli överfull :) Men vad gör man när man hela tiden hittar så fina tyger som bara inte går att låta bli att köpa?! Detta tyg från Nosh hittade jag först hos Strömming men där hann jag så klart aldrig vara med innan det tog slut :( Sedan är det ju alltid så för mig att jag aldrig blir så säker på att jag vill ha en sak som när den inte finns att köpa längre... Tur som är så kom jag ihåg att jag i någon av alla Facebook grupper hade läst att någon funderade på att ta hem lite Nosh tyger. Men vem?! Letade och letade och till slut så hittade jag gruppen och hade turen att få tag i både dessa rosa vespor, eller scootrar heter de visst, och turkos/röda vespor och flygplan. Jag lovar att sonen är nöjd!:) Det var föresten han som ville ha de rosa, jag var mer inne på de röda så därför fick det bli en bit av varje :)

Mönster och tyg: Mönster från Ottobre i storlek 116. Underbart mjuk och skön jersey från Nosh köpt via MeMbA design på Facebook. Tack till Emma för att du tog hem dessa härliga tyger!

Positivt: Härligt glad sommar tröja :)

Negativt: Inget! :)
  

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails