tisdag 20 juli 2010

Live bilder på vinnar tröjan!

Här kommer ett par live bilderRinos son i sin vinnar tröja! Visst är han fin?! Tack och lov så verkar både mor och son i familjen vara nöjda med tröjan och det känns så klart väldigt roligt! Bilderna blev tyvärr lite suddiga men ni får hålla tillgodo ändå...
Nu ska jag återgå till att packa husvagnen inför morgondagens inplanerade premiärtur. Barnen håller på att tjata öronen av oss så nu måste vi iväg på en tripp. Vädret ser väl inte direkt ut att bli super bra så vi ska ta en tur till Haparanda där jag tänkte besöka IKEA och äntligen köpa mig ett skrivbord så att jag kan ha bägge symaskinerna framme samtidigt:) Sedan blir det så klart en tur över till Finland också när vi ändå är i krokarna, i Torneå finns bla en cykel lekpark som våra barn gillar skarpt. Ha det skönt så länge så återkommer jag med lite nytt när vi är tillbaka framåt helgen!

6 kommentarer:

  1. Jättefin! Jag gillar rött, svart och vitt! Ha det så trevligt på er tripp!

    SvaraRadera
  2. Fint det blev med de svarta sömmarna! Ha det så jättebra på semestertrippen!

    SvaraRadera
  3. ojdå, skickade jag suddiga bilder...
    Hursomhelst: TACK!
    Tröjan är supersnygg, cool utan att vara alltför grabbig.
    Ha det så bra norröver

    SvaraRadera
  4. Jag älskar ju rött, svart och vitt så mitt betyg är högt på tröjan!Dessutom passar den alla, tjej som kille och skulle säkert också vara snygg till vuxen. Härlig modell!
    Ha det så bra på semestern, cykel lekparken låter skoj!

    SvaraRadera
  5. Åh vad fint den sitter. Hoppas att ni får en bra semester och kör försiktigt!

    SvaraRadera
  6. jättefin tröja, ha en trevlig semester!/Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails