onsdag 28 april 2010

Tack Lilla NovaK!

Jag hade den stora turen att vinna en tävling om ett valfritt plagg hos Lilla NovaK i slutet av förra året och eftersom jag tycker att hon syr så fina byxor så var valet enkelt. Av olika anledningar, bla att jag inte hade ett dugg bråttom med jeansen, så har leveransen dröjt ett tag, men vad gör det? Byxorna var väl värda att vänta på och kommer väl till pass snart när det börjar kunna gå att gå ut och leka utan överdragsbyxor. Än en gång tusen tack Jessica för jättefina byxor! Sonen var inte så foto sugen men även om live bilden inte är den bästa så ser ni att byxorna sitter bra på honom.




Så här ser byxorna ut på fram och baksidan!

4 kommentarer:

  1. Vilka fina byxor! Grattis till vinsten! .
    :-D Här sidan om mig sitter det två pojkar gröna av avund och hojtar BIL! BIL! BIL!
    Byxorna sitter jättefint och matchas kanon av din snygga stjärntröja!

    /Madeleine

    SvaraRadera
  2. Så roligt att ni gillar byxorna! Det värmer verkligen och vad snygga de satt på om man får säga så själv... Måste bero på den söte modellen... =)

    Jag lånar bilden och visar på min blogg om det är okej, om inte så hojta till!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten! Jättefina byxor och son :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails